Bijna elke sector kan tegenwoordig niet meer zonder software en (big) data. Deze digitale en moderne technieken zijn praktisch essentieel geworden voor een effectieve bedrijfsvoering als je een beetje bij de tijd wil blijven. Winstoptimalisatie, het vergroten van je omzet, je personeel tevreden houden of het versnellen en verbeteren van processen binnen je bedrijf: software en data kunnen je hierbij helpen. Als we specifiek focussen op de horeca, dan is dit niet minder waar. In hotels, restaurants en cafés kunnen de voorgenoemde technieken op heel specifieke manieren je helpen om je bedrijf vlotter te laten lopen. Ben je op zoek naar software en ben je werkzaam in de horeca? Websites als Horeko kunnen je helpen om te beginnen met een digitale revolutie binnen je bedrijf! Manage je keuken met Kitchen Manager van Horeko De eerste manier waarop je software kan inzetten in je restaurant waardoor alles nét wat makkelijk en overzichtelijker gebeurt, is bijvoorbeeld het programma Horeko Kitchen Manager. Deze software zorgt ervoor dat recepten digitaal opgeslagen en gedeeld kunnen worden. Geen gezeur meer met papieren recepten of koks die de recepten steeds maar weer opnieuw moeten uitleggen. Maar als we specifiek kijken naar omzetverhoging, kan Kitchen Manager je ook veel brengen. De software rekent namelijk uit welke gerechten het meest besteld worden, en welke het minst. Het gevolg: je weet precies welk gerecht het meeste opbrengt, welke het meest verkocht wordt en misschien nog belangrijker: welk gerecht het minst verkocht wordt en welke het minst oplevert. Je kan dus effectief de ingrediënten aanschaffen die je waarschijnlijk het meest nodig zal hebben. En dure gerechten die niet besteld worden; die kan je meteen van de kaart halen. Employee management en data analyse Een andere manier om je omzet binnen je restaurant te verhogen: een employee management systeem. Zo krijgen je werknemers sneller en overzichtelijker inzicht in hun loonstrookjes, hun uren en hun contract. Ook kunnen ze makkelijker onderling en met het management communiceren mocht dat nodig zijn. Dit maakt dat je bedrijfsvoering gesmeerd loopt, en een vlottere bedrijfsvoering leidt tot meer inkomsten. Nog een manier om je omzet te verhogen: (big) data analyse. Je kunt verschillende mensen inhuren (of je kan zelf iemand aannemen) die voor jou gaan bekijken wat bijvoorbeeld je interactie cijfers op sociale media zijn. Op die manier kun je met relatief weinig geld hele effectieve mediacampagnes op internet opzetten
|
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Beste zijslaapkussen wat je kunt kopen Wist je dat iedereen een andere favoriete slaaphouding heeft? Mogelijk realiseer je dit niet, maar jij hebt dus ook een houding waarin je het liefst...
- Houd gemakkelijk de werkuren bij dankzij een tikklok van deze expert Bent u als bedrijfsleider op zoek naar een minder dure manier om de werkuren van uw medewerkers te registreren? Bij SHARE in Aarschot vindt u...
- Breid jouw zaak uit met Shoptrader webshop software Heb jij een eigen zaak? Gefeliciteerd! Steeds meer winkels moeten hun deuren sluiten, als jij in deze lastige tijden nog omzet kunt genereren ben je...
- Hoe Koopt U De Beste Waterontharder? Duurzaam, apparaten die langer meegaan en geen last meer van kalkaanslag zijn enkele redenen voor het nemen van een waterontharder. De kosten van een waterontharder...
- Korte uitleg voor beginners over CRM software Ben je geïnteresseerd in klantrelatiebeheer? Indien dit het geval is dan heb je natuurlijk de wens om de band tussen jou en de klant te...
- Luxe Camperverhuur Luxe Camperverhuur Table of ContentsCamperverhuur AmersfoortCamperverhuur BrielleCamperverhuur Met HondRz CamperverhuurCamperverhuur ApeldoornCamperverhuur Noord BrabantCamperverhuur DongenCamperverhuur De AchterhoekCamperverhuurHaffkamp CamperverhuurCamperverhuur West-holland Om Nieuw-Zeeland te verkennen, kun je kiezen...