Efficiënt supplier management aan de hand van een spend analyse

Advertentieindex

Een spend analyse is de eerste stap richting goed supplier management. Aan de hand van een grondige bestudering van het inkoopproces van uw onderneming helpt een inkoopadviesbureau als Grippr u om het supplier management te optimaliseren. Door middel van moderne software wordt het verzamelen en analyseren van complexe data over uw leveranciersbestand mogelijk gemaakt. Dat maakt een spend analyse voor iedere onderneming een goede investering. Heeft u interesse in het laten maken van een spend analyse? Lees dan verder voor meer informatie.

Een spend analyse is de basis voor beter supplier management

Als onderneming heeft u honderden of misschien wel duizenden leveranciers. De kans op wildgroei is daarbij sterk aanwezig. Een spend analyse geeft u inzicht in de huidige situatie, en wijst ook op punten waar verbetering te behalen is. U moet het dan ook zien als een investering in het verbeteren van het inkoopproces van uw bedrijf – een investering met direct resultaat.

Bespaar kosten en verbeter de communicatie

Als u geen duidelijk overzicht heeft over uw leveranciersbestand maakt uw onderneming mogelijk onnodige kosten. De motivatie om een spend analyse uit te laten voeren is dan ook vaak kostenbesparing. Maar dit is lang niet het enige voordeel van een goed supplier management. Door meer inzicht te geven, kan zowel de interne als de externe communicatie sterk verbeteren. Er is dus ook een kwalitatieve verbetering te behalen voor uw onderneming.

Categoriseer en classificeer uw leveranciers

Het analyseren van de data van uw leveranciers maakt het mogelijk om te bekijken hoe uw leveranciers eigenlijk presteren. Heeft u niet te veel leveranciers? Wie zijn uw belangrijkste leveranciers, en hoe verhouden de grote leveranciers zich tot de kleine? Op basis van die informatie, die een analyse inzichtelijk maakt, kunt u de juiste beslissingen maken over de toekomst van uw onderneming.

Verbeter uw leveranciersbeheer

Heeft u behoefte aan meer inzicht in uw leveranciers? Door een inkoopadviesbureau een analyse uit te laten voeren, kunt u het inkoopproces van begin tot einde optimaliseren. Daar heeft u als bedrijf alleen maar voordeel van.

Snel een kantoorruimte in Brussel vinden?

Zakelijke dienstverlening

Advertentieindex

Wil je met jouw bedrijf graag een kantoor openen in Brussel? Dan ben je niet de enige. Tegenwoordig zijn er heel veel bedrijven die op zoek zijn naar een kantoorruimte in de hoofdstad van België. Het kan daarom een flink klusje zijn om een ruimte te vinden die voldoet aan jouw wensen en eisen. Wij helpen je graag een handje, zodat je nog op korte termijn een ruimte vindt waar je helemaal achter staat.

Hoe vind je snel een kantoorruimte in Brussel?

Het vinden van een kantoorruimte in Brussel hoeft geen lastig klusje te zijn. Wij raden je aan om eens een kijkje te nemen op de website van SKEPP. Bij SKEPP vind je heel veel advertenties onder één dak met als titel: ‘kantoor te huur in Brussel’. Vul in dat je op zoek bent naar een kantoor in Brussel en de ruimten die beschikbaar zijn verschijnen in beeld. Maak het jezelf niet te moeilijk en gebruik de filteropties. Heb je een voorkeur wat betreft een wijk in Brussel? En wat is je budget? Je kunt dit aangeven en zo verschijnen alleen de advertenties in beeld die voldoen aan jouw eisen.

Parkeerplek en een keuken?

Om echt een ruimte te vinden die helemaal bij jou past, zijn er ook andere kenmerken die je kunt aangeven. Wens je bijvoorbeeld een parkeerplek bij je kantoor? En wat dacht je van een eigen keuken of een gelegenheid om dingen te printen? Het is zelfs mogelijk om een ruimte te huren waar al een bureau en een kast in staat. Kortom: geef aan wat je wensen zijn en de beschikbare ruimten verschijnen in beeld. Doordat er bij elke advertentie foto’s staan, heb je meteen een goede impressie van wat je kunt verwachten.

Meer weten over een kantoorruimte huren in Brussel?

Wil je ook graag een kantoorruimte huren in Brussel, maar kom je er zelf niet helemaal uit? Je staat er niet alleen voor. Neem contact op met de specialisten van SKEPP en de verschillende mogelijkheden van het huren van een kantoorruimte in Brussel worden met je besproken.

https://skepp.com/be/kantoor-zoeken/brussel

Wanneer sluit u een bedrijfsautoverzekering af?

Advertentieindex

Er zijn verschillende redenen waarom u uw auto zakelijk verzekert. Zo kunt u een auto van de zaak hebben. Of uw auto gebruiken voor uw eigen onderneming. De verzekeraar vergoedt de schade die u met uw bedrijfsauto aan anderen toebrengt en waarvoor u aansprakelijk bent. Deze verzekering is vrij van BTW, waardoor de premie nog lager is dan dat u van Poliscounter bent gewend. U bent dag en nacht verzekerd. Naast de standaard bedrijfsautoverzekering heeft u nog de keuze om aanvullende dekkingen aan uw polis toe te voegen. Denk hierbij aan een verzekering voor inzittenden en inkomensschade. Ook als u de auto privé gebruikt, heeft u een zakelijke bedrijfsautoverzekering nodig.

Ontvang unieke extra’s als u bedrijfsautoverzekering afsluit

Sluit vandaag nog uw bedrijfsautoverzekering af bij Poliscounter en profiteer van allerlei aantrekkelijke extra’s. De specialist vertelt u graag meer over de voordelen van het afsluiten van een bedrijfsautoverzekering. Er worden een aantal punten uitgelicht. Zowel jonge als ervaren bestuurders ontvangen een no-claim korting die kan oplopen tot wel 85%. Daarnaast ontvangt u een kortingsarrangement en heeft u een mogelijkheid van no-claim garantie of bonusbescherming. Ook heeft u de mogelijkheid om de verzekering op maat samen te stellen met aanvullende modules. Bij schade wordt er voor een snelle en vakkundige afwikkeling gezorgd. Tot slot, u profiteert altijd van een van de scherpste premies van Nederland.

Vul uw bedrijfsautoverzekering aan met extra modules

Wat voor bedrijfsautoverzekering sluit u af? Dit is vaak een lastige vraag. Er zijn tal van verzekeringsmaatschappijen, meerdere premies en tal van extra modules die bij uw situatie kunnen passen. Bij Poliscounter wordt u persoonlijk bijgestaan bij het afsluiten van een bedrijfsautoverzekering. Zo heeft u de mogelijkheid om de standaard verzekering aan te vullen met extra modules. Hierbij kunt u denken aan een schade- en ongevallenverzekering voor inzittenden, pechhulp bij pech onderweg, een verhaalrechtsbijstandsverzekering, een mobiele apparatuurverzekering en een no-claim beschermer. Wilt u op voorhand meer informatie ontvangen over de verschillende modules? Of bent u benieuwd welke module het beste bij u past? Neem dan gerust eens contact op met Poliscounter.

Alle lasbenodigdheden en deskundig advies over lassen vindt u hier

Advertentieindex

Wilt u nieuwe lasapparatuur zoals een lastoorts kopen? Dan wilt u vast gaan naar een winkel waar u de keuze heeft uit een groot aanbod, nietwaar? Wanneer u het apparaat gevonden heeft dat het beste bij u past, weet u zeker dat elke las perfect gaat worden. Voor lasbenodigdheden, zoals een lastoorts, en persoonlijk advies kunt u goed bij LST Lastechniek terecht. Dit bedrijf is al meer dan 25 jaar werkzaam en heeft ruime ervaring rechtstreeks uit het werkveld. Bij deze lastechnische groothandel helpen zij u of uw bedrijf aan alles dat met lassen te maken heeft. Ze hebben ook een eigen reparatie- en onderhoudsdienst die u helpt bij defecten, onderhoudsbeurten, keuringen en kalibraties.

Lastoorts versleten of aan onderhoud toe?

Een lastoorts is een cruciaal onderdeel van uw lasapparaat. U weet vast net zo goed als ons dat dit deel er mede voor zorgt dat het lassen goed verloopt. Als uw lastoorts niet meer goed werkt, kan dit komen doordat hij onderhoud nodig heeft. Mocht uw exemplaar toch aan vervanging toe zijn, dan is het een goede investering voor de productiviteit en de veiligheid. Bij lastechnische groothandel LST Lastechniek kunt u allerlei lasbenodigdheden kopen, zoals lasmaterialen en lasapparatuur. Ook hebben zij een eigen reparatie- en onderhoudsdienst die het onderhoud van uw materiaal graag uit handen neemt. Ze zijn expert op het gebied van Lincoln Electric lasmachines en hebben meer dan 25 jaar ervaring in de branche.

Koop uw lasbenodigdheden bij een lastechnische groothandel

Bent u een lasser? Dan weet u dat veiligheid een grote rol speelt bij het gebruiken van uw lasapparatuur. U heeft bijvoorbeeld lasbenodigdheden nodig om uw apparaat goed te bedienen en ook materiaal dat veel gebruikt wordt zoals lasdraad. Het is ook erg belangrijk dat uw apparatuur goed onderhouden wordt. Bij deze zaken kan LST Lastechniek u uitstekend helpen. Deze lastechnische groothandel beschikt over 25 jaar hands-on ervaring in de sector en een eigen reparatie- en onderhoudsdienst. In hun uitgebreide assortiment hebben ze alles van een lastoorts tot veiligheidskleding. Veel producten zijn uit voorraad leverbaar en zijn binnen korte tijd bij de klant op locatie. De onderhoudsdienst helpt klanten met reparaties, vervanging, kalibraties en keuringen.

Met een naamkaartje word je herinnerd!

Visitekaartje of naamkaartje

Naamkaartjes worden ook weleensvisitekaartjes genoemd. Het zijn kleine kaartjes waarbij u uw gegevens kunt neerzetten. Dit is erg handig en bijna elk bedrijf is wel in het bezit van een naamkaartje. Het is een makkelijke manier om iemand die u heeft ontmoet direct uw contact gegevens mee te geven. Bijvoorbeeld bij evenementen wordt dit veel gedaan. Door middel van een naamkaartje die u ee geeft herinneren mensen zich weer waar het gesprek over ging waardoor er later misschien een samenwerking of een lead uit komt. Een naamkaartje moet passen bij u en uw bedrijf, het is dan ook vaak in de huisstijl van een bedrijf gemaakt. Wanneer u ZZP’er bent kunt u natuurlijk zelf het kaartje ontwerpen naar uw eigen smaak en uw vakgebied. Door een naamkaartje zo persoonlijk mogelijk te maken herinneren mensen u. Werkt u bijvoorbeeld als fitness coach kunt u bijvoorbeeld een naamkaartje maken die u met uw kracht moet uitrekken om te kunnen lezen. Zo combineert u uw werk met uw naamkaartje en laat u vast en zeker een indruk achter. Ook voor het drukken van uw flyers.

Bedrukken met vele mogelijkheden

Online kunt u genoeg bedrijven vinden die voor u een naamkaartje kunnen ontwerpen en afdrukken. Ook kunt u altijd het bedrijf contacten als u advies nodig heeft. U kunt kiezen uit talloze mogelijkheden. Hoe groot het kaartje moet zijn, welk ontwerp erop komt, uit hoeveel kleuren het bestaat en of de kleuren glanzend, mat of metallic zijn bijvoorbeeld. U kunt ook bij afwerking uit vele opties kiezen, bijvoorbeeld een extra laagje glans er overheen of het naamkaartje laten rillen. Dus wilt u professioneel voor de dag komen om op een makkelijke en snelle manier iemand uw contact gegevens te geven? Denk dan eens aan een naamkaartje.

https://www.dwcprint.nl/drukwerk/flyers-drukken

De seo is belangrijk voor je website of webshop.

Advertentieindex

SEO staat voor search engine optimization, wat betekend in de volksmond zoekmachine optimalisatie. Het is een verzameling van meerdere technieken die vooral gericht zijn op het optimaal benutten van je website of webshop door snel te vinden zijn in zoekmachines. Denk bij deze zoekmachines maar aan Google en Bing. Er wordt door zulke zoekmachines waarde toegekend aan een website en webshop en op basis daarvan wordt deze geranked of gepositioneerd in de zoekresultaten. De online vindbaarheid voor een onderneming of persoon met een eigen website of website kan dus heel belangrijk zijn om de meeste klanten te bereiken. Dit vergt nogal een vorm van specialisme en seo uitbesteden kan dus een makkelijke keuze voor je zijn. Als ondernemer wil je natuurlijk zo goed en efficient mogelijk klanten werven, producten of diensten verkopen en überhaupt de nodige informatie verzamelen over de bezoekers van je website. Deze seo bestaat uit meerdere elementen, zoals de techniek en content optimalisatie. Dit zorgt ervoor dat de juiste content op de pagina aanwezig is en overtollige content wordt weggelaten voor de gebruiker. Ook komt linkbuilding kijken bij het optimaliseren van je website. Links hebben een waarde in zoekmachines en op basis daarvan kan de website hoog scoren in de zoekresultaten. Je moet eigenlijk antwoord kunnen geven op een aantal vragen zoals welke zoekwoorden je klanten intypen in de zoekmachines, om op jouw website terecht te komen. Wat zoeken je klanten precies en hoe zoeken ze dit op.  Door alles zo geoptimaliseerd mogelijk te hebben krijg je een hogere positie binnen zoekmachines en dat kan leiden tot nieuwe bezoekers, nieuwe klanten en wellicht veel meer verkopen dan voorheen. Het wordt gezien als de meest voordelige manier van marketing, terwijl er natuurlijk wel een prijskaartje aanhangt als je dit door een specialist laat uitvoeren.

http://www.economy.nl/

De verbanddoos in je auto

Advertentieindex

Het kan wel eens voorkomen dat er in het verkeer een (klein) ongeluk gebeurd. Niet oplettende fietsers, slecht zicht door mist of harde regen of door rood rijden kunnen aanleidingen zijn voor ongevallen. In dit soort gevallen kan het handig zijn om een verbanddoos bij je te hebben, zodat je altijd de eerste hulp bij de kleinere verwondingen kan verlenen. Een auto verbanddoos is echter in Nederland niet verplicht om continue bij je te hebben in de auto. Maar mocht je afreizen naar onze buren, zoals België en Duitsland, dan is het wel verplicht om zo’n verbandkoffer bij te hebben in de auto. Ook is het verplicht in Finland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Montenegro, Oostenrijk, Servië, Slovenië, Slowakije en Spanje om deze koffer mee te nemen in de auto. Er zijn eisen gesteld aan de producten die aanwezig moeten zijn, zo zal er altijd 1 driekante doek/mitella aanwezig zijn. Ook een ideaalzwachtel, kleefpleister, flesje desinfectans, 3 paar handschoenen, splinterpincet, steriele gazen/kompressen, tekenverwijderset, verbandschaar, wondsnelverbanden en een aluminiumdeken mogen niet ontbreken. De precieze inhoud is samengesteld in samenwerking met het Belgische Rode Kruis Vlaanderen, Nederlandse Rode Kruis, Belgische Rode Kruis- Franstalige gemeenschap, de ANWB en het Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid. Op de site van schoens-safety zijn al deze eisen te vinden en tip waar je de verbandkoffer het beste op kan bergen. Het is aan te raden om deze niet onder allerlei bagage te plaatsen, zo ook niet onder de achterruit en in de kofferruimte. Deze locaties raken het snelste beschadigd bij ongevallen, waardoor het vermoeilijkt wordt om gemakkelijk bij de autoverbanddoos te kunnen komen. De ideale plek om dit op te bergen is onder de stoel of in een opbergvak in de deur of dashboardkast. Ga dus voordat je op reis gaat goed na in welke landen het verplicht wordt geacht dat je dit allemaal bij je hebt.

https://www.schoens-safety.nl/