Dit zijn mijn meest gebruikte business apps

Zakelijk

Advertentieindex

Om er zeker van te zijn dat je als zelfstandig ondernemer tussen de concurrentie opvalt, moet je slim zijn. Dat doe je door handig gebruik te maken van technologie. Je devices zijn je belangrijkste tools, dus wees er zuinig op. Smartphonehoesjes bestellen om ze te beschermen is alvast belangrijk. Zo heb je altijd toegang tot twee van de belangrijkste apps die er zijn. Apps kunnen je helpen om meer gedaan te krijgen. Wil jij het optimale uit de kansen voor je startup halen? Dan doe je dat op de volgende manier.

Het bijhouden van de administratie

De klus die mij altijd het meest tijd kost, is administratie. Ik ben er ook niet goed in. Daarom ben ik zo afhankelijk van de app Evernote. Dit komt vooral omdat je er zo lekker gestructureerd mee kunt werken. Dat maakt alles gemakkelijk in te voeren, maar ook gemakkelijk terug te vinden. Een ander voordeel is dat alles tegenwoordig in de cloud terug te vinden is. Zo kan je dus onderweg administratie doen en het later op kantoor gemakkelijk terugvinden. Digitaal werken is daardoor alleen maar gemakkelijker geworden. Zelfs mailen kan je rechtstreeks uit de app doen wanneer dat nodig is.

Nooit meer een idee verliezen

Als ondernemer moet je voortdurend innovatief zijn. Daarom is elk idee mogelijk goud waard. Het gebeurt echter vaak genoeg dat je een slim plan hebt, maar het direct weer kwijtraakt. De waan van de dag gaat dan voor. Met BrainToss is dat niet langer nodig. Alles wat je bedenkt kan je snel inspreken. Of je maakt een notitie of foto met de app. Die kan je dan direct naar je mailbox laten sturen. Er hoeft daardoor nooit meer een idee verloren te gaan. Wanneer je ’s avonds je mail doorneemt kan je dan direct de plannen uitwerken. Dit bood mij al verschillende belangrijke kansen op zakelijk gebied.

Bedrijven kiezen voor Bulgarije

Zakelijk

Advertentieindex

Steeds meer internationale bedrijven kiezen voor Bulgarije. Ze verplaatsen hun complete bedrijf erheen of openen er een vestiging.

Hieronder leest u waarom het een verstandige keuze is om zaken te doen in Bulgarije. Bulgarije biedt u diverse zakelijke voordelen, waaronder lage belastingen, goedkoop vastgoed en lage loonkosten. Ook fijn: er zijn genoeg goed opgeleide vakspecialisten te vinden.

Aantrekkelijke belastingtarieven

Bulgarije hanteert zeer aantrekkelijke belastingtarieven:

• Personenbelasting bedraagt in België 37 tot 52%, in Bulgarije is dit slechts 10%.
• Vennootschapsbelasting bedraagt in België 28 tot 33,9%, in Bulgarije is dit slechts 10%.
• Dividendbelasting bedraagt in België 15 tot 25%, in Bulgarije is dit slechts 5%.

Het spreekt voor zich dat dit u enorm veel voordeel op kan leveren. Daarnaast is er zelfs nog meer belastingvoordeel. Hier leest u meer over onder het kopje betaalbare werknemers.

Zeer betaalbaar vastgoed

 https://investeren-vastgoed-immo-bulgarije.propenda.be/
Als bedrijf of onderneming heeft u uiteraard ruimte nodig. Kantoorruimte, opslag, een andere pand of land. De kosten hiervoor lopen hoog op en zijn voor veel bedrijven de grootste kostenpost. Ook hierop kunt u in Bulgarije flink besparen.

De kosten voor het huren of kopen van vastgoed in Bulgarije zijn niet alleen laag in vergelijking met België en Nederland. Zelfs als u het vergelijkt met andere Oost-Europese landen (denk aan Hongarije, Roemenië, Polen) is het vastgoed in Bulgarije bijzonder voordelig.

Doordat u aanzienlijk kunt besparen op de grootste kostenpost, is er voor het zaken doen in Bulgarije een veel kleinere investering nodig.

Betaalbare werknemers

Arbeidskrachten zijn in Bulgarije opmerkelijk goedkoop. Zelfs goed opgeleide werknemers vindt u in Bulgarije tegen de laagste loonkosten in de Europese Unie. Ook zijn de arbeidsvoorwaarden er erg aantrekkelijk.

Om u een idee te geven: in 2012 was het gemiddelde maandsalaris in Bulgarije zo’n €350 (bron: Bulstat).

Bovendien levert het in dienst nemen van Bulgaars personeel u nog eens extra belastingvoordeel op. De Bulgaarse overheid wil het in dienst nemen van Bulgaarse arbeidskrachten namelijk aanmoedigen.

Opent u een vestiging in een regio met een hoge werkloosheid en neemt u Bulgaars personeel in dienst? Dan kunt u voor een periode van vijf jaar vrijstelling krijgen van het betalen van vennootschapsbelasting. Ook dit voordeel kan erg hoog oplopen.

Goed opgeleid personeel

Goedkope arbeidskrachten zijn uiteraard fijn, maar het werk dat ze leveren is uiteraard minstens net zo belangrijk. In Bulgarije is dit geen probleem. Er zijn verschillende grote universiteiten te vinden en een groot deel van de bevolking is hoog opgeleid. Hierdoor kunt u gemakkelijk voordelige vakspecialisten vinden.

Hoe scoort Bulgarije op de ranglijsten?
Bulgarije scoor goed op verschillende ranglijsten. Bijvoorbeeld:
• Het staat op de derde plaats als het gaat om het aantal gekwalificeerde IT-specialisten (bron: Amerikaanse ambassade).
• Het staat op de vierde plaats in de ranglijst van snelst groeiende economieën in Europa (bron: Europese Commissie).
• Het staat op de tweede plaats in de ranglijst van vestigingslanden voor internationale transport ondernemingen in Europa (bron: Europese Commissie).

 het percentage van de beroepers met een baan – is een van de belangrijkste sociale indicatoren voor het analyseren  van de arbeidsmarkt. Bulgarije heeft 3 de plaats na België een Oostenrijk.

Na de economische crisis in 2008 en de onrust in de eurozone is de arbeidsparticipatie weer begint goed te stijgen.  
Bron: https://europa.eu/european-union/about-eu/figures/economy_nl

De voordelen van zaken doen in Bulgarije

Bulgarije verwelkomt buitenlandse ondernemers graag om hun economische groei door te zetten. Dat levert u als ondernemer veel voordelen op. We zetten ze nog een keer kort op een rij:
• U betaalt in Bulgarije aanzienlijk minder belasting. Dit geldt voor personenbelasting, dividendbelasting en vennootschapsbelasting. Voor de vennootschapsbelasting kunt u zelfs vrijstelling krijgen voor een periode van vijf jaar.
• Vastgoed huren en kopen is in Bulgarije erg goedkoop.
• Arbeidskrachten zijn erg goedkoop.
• U kunt gemakkelijk goed opgeleide vakspecialisten vinden.

Meer weten?
Wilt u meer weten over ondernemen in Bulgarije? Of heeft u een andere vraag? Mijn collega’s van Bulgarije adviseren u graag. Uiteraard geheel vrijblijvend.

https://investeren-vastgoed-immo-bulgarije.propenda.be/waarom-bulgarije.html

Ontvang gericht juridisch advies bij dit advocatenkantoor in Antwerpen

Advertentieindex

De advocaten van Caluwaerts Uytterhoeven, gevestigd in Antwerpen, zijn ware specialisten als het gaat om juridisch advies. Bedrijven hebben vaak advies nodig over juridische zaken, want niet elke ondernemer heeft de meest uitgebreide en actuele kennis over alle wet- en regelgevingen. Denkt u hierbij aan het opstellen van arbeidsvoorwaarden en het vernieuwde vennootschapsrecht. U kunt ook tegen conflicten met andere partijen aan lopen, zoals huurders van uw onroerende goederen. Dit interdisciplinaire advocatenkantoor kan elk juridisch probleem binnen uw onderneming oplossen. Kennis over alle verschillende rechtsdomeinen is hier uitgebreid aanwezig. Kortom, wanneer u juridisch advies in Antwerpen en omgeving nodig heeft, is het kantoor van Caluwaerts Uytterhoeven de juiste plek.

Voor elk dossier een juridisch specialist

De 23 advocaten van dit advocatenkantoor in Antwerpen geven u passend juridisch advies binnen verschillende terreinen. De meerderheid is tweetalig en ze hebben ieder een expertise opgebouwd binnen een specifiek rechtsdomein. Wanneer u dus juridisch advies krijgt, wordt altijd de meest gespecialiseerde advocaat ingeschakeld. Zo kan er altijd een oplossing op maat worden gezocht op basis van uw specifieke dossier. Daarnaast wordt er hier een multidisciplinaire benadering gehanteerd, wat betekent dat een gedreven interactie tussen verschillende vakdomeinen centraal staat. Oplossingsgericht werken is dan ook een sterke kwaliteit van Caluwaerts Uytterhoeven. Binnen de volgende domeinen ontvangt u deskundig juridisch advies:

  • Overheidsopdrachten
  • Individueel en collectief arbeidsrecht
  • Bouwrecht
  • Omgevingsrecht
  • Transportrecht
  • Intellectuele eigendommen
  • Ondernemingsrecht

Uitstekend voorbereid met gedegen advies

Wordt u geconfronteerd met ingewikkelde juridische vraagstukken en zoekt u daarvoor gedegen juridisch advies in Antwerpen? Wilt u een vennootschap opstarten en goed voorbereid zijn op toekomstige geschillen, gerechtelijke procedures en vele andere juridische zaken die zich voor kunnen doen? Plan dan een eerste afspraak in met de advocaten van Caluwaerts Uytterhoeven en ontdek wat er mogelijk is voor uw onderneming. Ook op de website kunt u terecht voor actuele informatie over ondernemingsrecht en recente veranderingen binnen de wet- en regelgeving. Zo kunt u zorgeloos blijven ondernemen!

https://www.legaloffice.be/

Kies uit een breed assortiment aan voorzetapparatuur voor heftrucks

Zakelijk

Advertentieindex

De beste kwaliteit voorzetapparatuur voor heftrucks vindt u bij Durwen Benelux in Drunen. Dit bedrijf is een ware specialist als het gaat om het uitbreiden van de functionaliteit van een heftruck. In 1947 begon het bedrijf met de ontwikkeling en productie van machines. Een aantal decennia later, namelijk in 1970, begon de productie van voorzetapparatuur. Eerst was de verkoop nog gericht op de lokale markt, maar al snel werd de apparatuur ook geproduceerd voor de export. De ervaring op het gebied van heftrucks is dus zeker rijk te noemen. Dit zult u zeker merken wanneer u producten bij Durwen Benelux aanschaft. Een hoge kwaliteit, een zeer breed assortiment en een uitstekende service, dat is wat u kunt verwachten!

Een nóg multifunctionelere heftruck

Heftrucks worden uiteraard voor vele klussen gebruikt: de levering van producten, orderpicking in magazijnen en natuurlijk ook de vele werkzaamheden in de agrarische sector. Om een heftruck overal optimaal te kunnen gebruiken, is voorzetapparatuur nodig. Een heftruck wordt hiermee bijvoorbeeld wendbaarder of stabieler wanneer de lasten wat groter zijn. Durwen Benelux heeft een groot aanbod aan hydraulisch en mechanisch voorzetapparatuur. Zo vindt u hierin bijvoorbeeld klemmen, schepbakken en vorkenverstellers, maar ook sneeuwschuivers en werkkooien. Het personeel helpt u graag met het vinden van de juiste toevoegingen. De medewerkers zijn goed opgeleid en hebben veel kennis van moderne technieken voor heftrucks.   

Een complete service voor optimaal gebruik van uw apparatuur

De specialisten van Durwen Benelux helpen u graag wanneer u niet precies weet welke voorzetapparatuur geschikt is voor uw heftruck. Bovendien biedt dit bedrijf de Durwen ServicePlus Technologie aan, waarmee experts het onderhoud aan uw apparatuur efficiënt uitvoeren. Met een minimum aan onderhoudskosten en een hoogwaardige levensduur van de onderdelen, staat uw heftruck niet langer stil dan nodig. Onderdelen worden snel geleverd, de servicedienst is professioneel en alles wordt in een eigen werkplaats ontwikkeld en opgeslagen. Profiteer van de ervaring van Durwen Benelux en kies voor deze betrouwbare leverancier.  

https://www.durwenbenelux.com/

Geef uw wensen door bij een flightcase op maat

Advertentieindex

Stel, u wilt een flightcase op maat laten maken. Dan bent u op zoek naar een specialist, toch? Zo weet u zeker dat uw flightcase er precies zo uitziet, zoals u dat wilt. Kofferfabriek Gefken is al jarenlang gespecialiseerd in maatwerkoplossingen voor koffers, mappen en flightcases. De ontwikkeling en de productie van het product doen zij zelf. Zo houden zij rekening met uw wensen. Wat voor kostbare apparatuur wilt u in uw flightcase vervoeren? En gaat uw voorkeur uit naar een interieur met EPP, kunststof, aluminium of schuim? Dit zijn een aantal vragen die belangrijk zijn bij het ontwikkelen van een flightcase op maat. Wist u dat Kofferfabriek Gefken ook gespecialiseerd is in het maken van een waterdichte koffer? Lees snel verder en ontdek de mogelijkheden.

Diverse mogelijkheden van een waterdichte koffer

Op zoek naar een waterdichte koffer? Kies dan voor de water- en stofdichte Sentinel koffer. Deze voldoet aan alle standaarden waar een dergelijke koffer aan moet voldoen. U vindt in het assortiment van Kofferfabriek Gefken een waterdichte koffer voor diverse werkvelden. Hierbij kunt u denken aan sectoren als de maritieme, offshore en een industriële werkomgeving. Bovendien wordt het ook vaak gebruikt door militairen, fotografen en andere professionals die baat hebben bij een waterdichte koffer. Het interieur van uw koffer wordt volledig op maat vervaardigd. Hetzelfde geldt voor een flightcase op maat. Zo weet u zeker dat het product op uw wensen aansluit.

Laat u adviseren over uw flightcase of waterdichte koffer op maat

Weet u zeker dat u een flightcase of waterdichte koffer op maat wilt aanschaffen? En kiest u voor de veelzijdige mogelijkheden voor uw flightcase of koffer van Kofferfabriek Gefken? Dan heeft u vast de mogelijkheden al bekeken. Uiteraard adviseren de experts van dit bedrijf u graag welke koffer het best bij uw situatie past. Samen gaan ze met u in gesprek en luisteren ze naar uw wensen. Wat zijn bijvoorbeeld de wensen voor het interieur van de koffer? Neem geheel vrijblijvend contact met Kofferfabriek Gefken op.

Bij welke conflicten kan de mediation in Den Haag ingezet worden?

Zakelijk

Advertentieindex

De mediation in Den Haag kan ingezet worden bij verschillende soorten conflicten. Conflicten kunnen namelijk op verschillende manieren ontstaan en ze komen voor bij diverse situaties. Het is bij elk conflict van belang om het zo snel mogelijk op te lossen en om beide partijen een goede deal te laten sluiten. Het kan bijvoorbeeld zijn dat twee bedrijven fuseren, maar dat er onenigheid is over de aanpak van bepaalde zaken. Dat maakt de samenwerking natuurlijk erg lastig. Tevens kan er een conflict ontstaan tussen twee medewerkers die van mening verschillen. Dit kan uitlopen op een conflict. Bij een faillissement kan er een conflict ontstaan tussen de debiteuren en de crediteuren. Nog een voorbeeld van een conflict waarbij de mediation in Den Haag ingezet kan worden, is bij een conflict tussen de verschillende afdelingen in een bedrijf. Bij elk conflict kan je kiezen voor de mediation in Den Haag. Je wordt daarbij geholpen door een ervaren mediator die probeert om beide partijen tevreden te stellen. Het maakt niet uit hoeveel partijen bij het conflict betrokken zijn en hoe ernstig het conflict is, aangezien met de mediation in Den Haag vrijwel elk conflict kan worden opgelost.

Wie helpt je bij de mediation in Den Haag?

Ben je van plan om de mediation in Den Haag aan te vragen en wil je graag weten door wie je geholpen wordt? Dat vertellen we jou graag in dit artikel. Bij de mediation in Den Haag wordt je geholpen door een mediator. Deze persoon is gespecialiseerd in het oplossen van conflicten. Dit kan een conflict tussen bedrijven zijn of tussen collega’s. De mediator heeft veel kennis van het bedrijfsleven en de advocatuur. Hierdoor kent deze persoon de wetten en regels die met het conflict te maken hebben. Daarnaast helpt de kennis over het bedrijfsleven de mediator om zich in te kunnen leven in beide partijen. De mediator is namelijk onafhankelijk en zal proberen om een oplossing te vinden waar beide partijen tevreden over zijn. Dat kan alleen als jij je kan verplaatsen in een ander. Bij de mediation in Den Haag kunnen diverse personen je helpen. Natuurlijk beschikt elke mediator over de juiste kennis en vaardigheden om elk conflict op te kunnen lossen. Tevens wordt er bij de mediation in Den Haag samengewerkt met diverse partners die weer kennis hebben van andere gebieden. Daardoor kunnen er meerdere specialisaties aangeboden worden om iedereen optimaal te kunnen helpen.





Belgische artiesten boeken voor een feest die je bij blijft

Zakelijk

Belgische artiesten boeken doe je bij Evenses. Staat er een leuk feest op de planning en wil je graag een gast uitnodigen die iedereen kent én iedereen leuk vindt? Bij Evenses vind je het grootste aanbod van de beste artiesten die België rijk is. Van Sammy Moore tot Danny Diego en van Belle Perez tot Christoff. Al je favoriete artiesten zijn te boeken voor een aantrekkelijke prijs. Hierdoor heb je de garantie dat iedere fuif een groot succes wordt. Kijk rond binnen het grote aanbod top artiesten en kies één of meer bekende Belgische zangers en zangeressen om het feest tot een groot succes te maken. De artiesten uit België bezoeken een groot aantal bijzondere locaties in alle regio’s, ook bij jou in de buurt!

Veel entertainment en gezelligheid  

Goede muziek, veel entertainment en een gezellige sfeer; dat is wat je krijgt wanneer je bekende Belgische artiesten boekt. Al jouw favoriete nummers komen voorbij, waaronder meerdere échte meezingers. Zowel bekende als minder bekende Vlaamse artiesten zijn te boeken voor een dag- of avondvullend programma. Boek de artiesten bijvoorbeeld voor een bedrijfsfeest, familiedag of ander speciaal evenement. Op verzoek van meerdere artiesten staat de prijs niet altijd vermeld, maar je kunt vrijblijvend een aanvraag doen. Genieten van sfeer, binnenlandse muziek en een fuif om nooit te vergeten? Boek dan één van de diverse artiesten bij Evenses.

Posters voor jouw bedrijf

Zakelijk

Posters voor jouw bedrijf

Posters voor jouw bedrijf maken bij Printdeal.be

Zoek jij nog een eenvoudige manier om reclame te maken voor jouw bedrijf, zonder dat je potentiële klanten daar te veel mee lastig valt? Posters zijn in dat geval altijd een goed idee. Bij Printdeal.be ontwerp je eenvoudig posters die in lijn staan met jouw bedrijf en volledig tot hun recht komen op elke locatie. Hierdoor zorg je er zonder moeite voor dat de posters precies doen wat jij wilt: ze trekken de aandacht en prikkelen potentiële klanten. Ben je geïnteresseerd in dit marketingmiddel en wil je weten hoe ook jij dit kan maken bij Printdeal.be? Lees dan gerust verder! Hier ontdek je alles over het maken van posters voor jouw bedrijf. 

Moeiteloos matchend met de omgeving 

Er zijn ten eerste een aantal zaken die belangrijk zijn wanneer je goede posters wilt ontwerpen en laten drukken. Zo is het wel zo handig als ze matchen met de omgeving waar jij ze wilt ophangen. Niets is zo vervelend als een poster die niet opvalt of een poster die te schreeuwerig is in verhouding tot zijn omgeving. Bij Printdeal.be maak je eenvoudig posters die compleet passen bij de plek waar je ze gaat ophangen. Hoe is dat mogelijk? Simpel: je kunt de poster volledig naar wens samenstellen. Kies bijvoorbeeld uit verschillende materialen voor de meest geschikte optie. Bij Printdeal.be weet je altijd zeker dat je de beste keuzes maakt mede dankzij het enorme assortiment. 

Eenvoudig posters drukken bij Printdeal.be

Bovendien is het ook nog eens erg makkelijk om posters te bestellen bij Printdeal.be. Posters drukken bij Printdeal.be doe je door eerst een overzichtelijk bestelproces te doorlopen. Je hoeft geen lange formulieren in te vullen of lastige beslissingen te nemen. Je selecteert de beste opties voor jouw posters. Zo maak je eerst een keuze uit 9 verschillende formaten. Vervolgens geef je aan welk materiaal gebruikt moet worden en wat voor bedrukking jouw voorkeur heeft. 

Zodra je die eerste stap hebt gezet, is het daarna tijd om het ontwerp door te geven. Dit kan op twee verschillende manieren bij Printdeal.be. De eerste mogelijkheid is om op de website van Printdeal.be gelijk een ontwerp te creëren. Door middel van een designtool ontwerp jij eenvoudig een poster die past bij de huisstijl van jouw bedrijf en de omgeving waar de poster wordt opgehangen. De tweede optie is om een bestand met een ontwerp aan te leveren. Als je een design hebt gegeven, hoef je alleen nog maar de belangrijke gegevens in te vullen. 

Btw-aangifte doe je zo

Zakelijk

Ondernemers zijn verplicht een periodieke btw-aangifte België te doen. Dit is niet moeilijk en ook niet tijdrovend, zolang je het maar goed bijhoudt. Deze aangifte doe je elke maand als je omzetcijfer hoger is dan €2.500.000 exclusief btw. Zit je daar onder, dan mag je het elke drie maanden indienen. Met de periodieke btw-aangifte breng je de Federale Overheidsdienst Financiën op de hoogte van het verschuldigde- en het aftrekbare btw-bedrag met als doel hier het verschil tussen duidelijk te maken. De aangifte gebeurt voornamelijk op elektronische wijze.

 

Een goede voorbereiding

Het is dus erg belangrijk dat je je btw-aangifte elke periode op tijd indient. Je moet hier elke periode even de tijd voor nemen en zorgen dat je het niet vergeet. Om het jezelf gemakkelijker te maken is het essentieel dat je je boekhouding actueel houdt. Op die manier hoeft het aangifte doen niet langer te duren dan 5 minuutjes.  

 

Enkele tips

Naast een goede voorbereiding zijn er ook andere manieren waarop je het proces soepel kunt laten verlopen. Zet reminders wanneer het weer tijd is om je btw in te dienen en zorg dat je er voldoende tijd voor vrijmaakt. Maak je een foutje, dan kun je dit bij de volgende aanvraag direct recht laten zetten. En als de aangifte niet zelf doet, laat het dan altijd door dezelfde persoon uitvoeren. Deze zal er zo handig in worden dat het uiteindelijk nauwelijks nog invloed heeft op de dagelijkse gang van zaken.

De correcties aan het lichaam

Advertentieindex

Iedereen heeft het waarschijnlijk wel een keer gehad, een trillend ooglid. Dit kan irritant aanvoelen en je kan er last van krijgen. Het werd vroeger gezien als een aandoening, maar dat is het eigenlijk helemaal niet. Het is namelijk een verschijnsel wat uit het niet kan optreden en ook weer vrij snel kan verdwijnen. Het ontstaat door het aan- en ontspannen van je ooglid. Doordat dit eigenlijk heel snel gebeurt, gaat je ooglid trillen en dat geeft het vervelende gevoel. Deze actie gebeurt in de meeste gevallen maar een aantal minuten en zal vanzelf weer verdwijnen. Je hebt mensen waar dit trillen wel dagen kan duren. De redenen van dit trillen kan vermoeidheid of stress zijn. Ouder worden heeft hier echter niks mee te maken en ook niet de hangende oogleden. Voor hangende oogleden bestaan er behandelingen die dit kunnen herstellen. Een bovenooglidcorrectie zorgt ervoor dat er overtollige huid wordt weggehaald en het oog weer als het ware wordt geopend. Dit houdt niet in dat het ooglid niet meer kan gaan trillen. De huis wordt alleen weer strakker gemaakt en het ooglid zelf blijft verder intact. De bovenooglidcorrectie kosten verschillen nogal per kliniek waar je deze behandeling laat uitvoeren. Het is één van de meest voorkomende ingrepen op het gebied van de cosmetische chirurgie. De bovenooglidcorrectie wordt meer uitgevoerd dan de onderooglidcorrectie. Dit heeft misschien als reden dat de huid bij het bovenooglid sneller kan gaan verslappen dan de onderoogleden. Het verslappen avnd e huid kun je ook terugzien bij de borsten. Door ouderdom kunnen de borsten gaan hangen en verslappen. Je kunt er dan voor kiezen om deze weer terug te brengen in de oorspronkelijke staat. Kijk goed op het internet naar een aanbieding borstvergroting als je wilt dat je borsten weer de oorspronkelijke vorm moeten hebben. Schamen is hiervoor niet nodig want je bent echt niet de enige die deze behandeling ondergaat. Het is een behandeling die tot de meest uitgevoerde cosmetische behandelingen in Nederland behoort.

http://faceland.nl/