10 marketingboeken voor beginners

 best marketing books

We hebben de beste marketingboeken geselecteerd om u te helpen de essentiële vaardigheden te leren die u in het vak nodig heeft.

Dit e-boek is een uitgebreid overzicht van hoe je van Instagram-beginner naar een Instagram-expert of ondernemer gaat.

In 3 jaar tijd heb ik meer dan 10 miljoen Instagram-volgers gewonnen voor mezelf en mijn klanten. Ik vertegenwoordig fulltime klanten. Het zijn reuzen in de branche die eigen bedrijven runt. Het maandelijkse inkomen van het bedrijf is hoger dan $ 500.000, en door elke dag tienduizenden doelvolgers aan te trekken, helpt het hen daadwerkelijk het bedrijf te laten groeien via sociale media.

Wat ik in dit e-boek behandel:

Bepaal welk merk je wilt starten op Instagram

Maak een actieplan voor 12 maanden

Hoe loyaliteit te vergroten tot 100.000 volgers

Hoe u inkomsten kunt genereren met het volgende en uw account kunt gebruiken als hefboom

Leer het GEHELE Instagram-algoritme

 

Psycholoog en analist Paco Underhill bestudeert al meer dan 25 jaar consumentengedrag. Gedurende deze tijd heeft de auteur veel patronen gevonden: hij begrijpt perfect hoe de omgeving, het kamerontwerp, de bruikbaarheid van de site of andere factoren de aankoopbeslissing beïnvloeden.

Het boek van Underhill helpt marketeers om in het hoofd van een potentiële klant te kijken en zich aan zijn gedrag aan te passen.

Citaat

“86% van de vrouwen kijkt tijdens het winkelen naar de prijskaartjes. Slechts 27% van de mannen doet het. Voor mannen is onverschilligheid voor de prijs een soort maatstaf voor hun mannelijkheid. Daardoor doen mannen veel sneller dure aankopen dan vrouwen. Ze zijn ook veel gemakkelijker voor te stellen dan vrouwen – ze zijn zo ongeduldig om zo snel mogelijk de winkel uit te gaan, zodat ze op alles voorbereid zijn. ‘

Ben Hunt is sinds het midden van de jaren negentig betrokken bij webdesign. In zijn boek gebruikt hij praktische voorbeelden om stap voor stap uit te leggen hoe hij een website kan verbeteren en er het maximale uit kan halen.

 

Het werk van Hunt is het lezen waard om vertrouwd te raken met de basis van bruikbaarheid en zoekmachineoptimalisatie en te leren hoe je de aandacht van gebruikers kunt houden.

Citaat

‘Klik hier is geen oproep tot actie, omdat ik zal handelen als er een reden is, en klikken is geen reden. Verwijder de tekst “Klik hier” uit de link en deze wordt duidelijker en duidelijker. (Ik gebruik de zin “Klik hier” alleen als het niet duidelijk is dat er op het object kan worden geklikt.) “

Voor een diepere duik in zoekmachineoptimalisatie is het de moeite waard om een ​​boek te lezen dat is geschreven door coole SEO-experts. Alle vier de auteurs zijn leiders in de zoekindustrie; ze adviseren multinationals, publiceren in grote media, spreken op de meest bekende conferenties en zijn de eersten die horen hoe trends veranderen.

Dit boek is een uitgebreide gids voor zoekmachineoptimalisatie. De auteurs leggen uit hoe zoekmachines werken, leren u hoe u zoekwoorden selecteert, inhoud correct maakt en analyseert hoe een website werkt. Als u niet van plan bent uzelf te promoten, kunt u tips lezen over hoe u het werk van SEO-specialisten kunt organiseren.

Citaat

“Uit een onderzoek van ScanAlert in mei 2007 bleek dat slechts 43% van de gebruikers die een aankoop op de site hadden gedaan, deze binnen een uur na hun eerste bezoek aan de site had gehaald. Bovendien deed 26% van de shoppers drie dagen later of zelfs later aankopen! Dit suggereert dat het erg belangrijk is om te plannen voor een complexere gebruikerservaring, die zal bestaan ​​uit verschillende bezoeken aan de site. “

Een student of een beginnende specialist zou als een van de eersten het klassieke leerboek van Kotler moeten lezen, omdat de auteur een van de beroemdste marketeers ter wereld is. Met behulp van echte casussen illustreert hij de hele theorie.

“Marketing Management” bestaat in twee formaten: in de vorm van basiswerk en een spoedcursus. Om het materiaal up-to-date te houden, publiceert Kotler voortdurend het leerboek, voegt er nieuwe secties en relevantere voorbeelden aan toe. Beginnend met de 12e editie (of de derde in het geval van de Express-cursus), is het boek geschreven in samenwerking met brandingexpert Kevin Keller.

Citaat

“Vereenvoudig het afmeldingsproces. Het is belangrijk dat online shoppers een positieve indruk achterlaten, zelfs als ze uit elkaar gaan. Volgens één onderzoek deelt de top 10% van de internetgebruikers die meer online communiceren dan op welke andere manier dan ook, hun mening (online) met 11 vrienden wanneer de mening positief is, en met 17 als deze negatief is. “

In zijn boek leert Mark Jeffrey marketeers de taal van financiële analyse spreken, cijfers bestuderen en voorspellingen doen. Hij legt uit hoe je met data kunt werken en vertelt over belangrijke metrics die gebruikt kunnen worden om te meten, zoals merktevredenheid of klantwaarde.

Citaat

“Uiteindelijk wordt de prijs bepaald door de markt, of beter gezegd, het bedrag dat de klant bereid is te betalen voor de waarde van de producten en diensten die je aanbiedt. U kunt het ruw aanpakken: verhoog de prijzen maandelijks met 5-10% en houd bij wanneer de verkoop begint te dalen. Op dit moment zal de prijs optimaal zijn en de maximale winst opleveren bij de maximale omzet. “

Jack Mitchell, mede-oprichter van Amerikaanse kledingwinkels Mitchells Richards & Marshs en Wilkes Bashford, is ervan overtuigd dat promoties en kortingen niet genoeg zijn om klanten vast te houden. Het succes van een merk is gebaseerd op een oprecht verlangen om de klant gelukkig te maken, en daarom is het belangrijk om alles tot in de puntjes van hem te weten.

Mitchell leert hoe hij met klanten kan communiceren en de ontvangen informatie kan gebruiken om de behoeften van de klant te begrijpen en een individuele benadering van hem te vinden.

Citaat

‘Stel je je gevoelens voor als je, nadat je de winkel voor de tweede keer bent binnengekomen, van de verkoper een hartelijk geluid hoort:’ Rob! Blij om je weer te zien. ” En dan: “Hoe gaat het met Ricky, hoe gaat het met de kleintjes Mark en Jennifer?” Trouwens, we hebben net mooie pakken met grijze strepen gekregen, daar is jouw maat “”.

Dit is een boek over online recensies en hun enorme kracht. Emanuel Rosen heeft meer dan honderd interviews met influencers, marketeers en consumenten bestudeerd en heeft tips geformuleerd om gebruikers te helpen praten over uw product of dienst. Rosen leert ons ook hoe we negatieve beoordelingen kunnen uitwerken en er zelfs van kunnen profiteren.

Citaat

‘Het belangrijkste – en dit moet onthouden worden – mensen praten over wat ze denken dat anderen niet weten. Met andere woorden, als de informatie die iemand meldt geen algemeen bekend feit is, wilt u deze misschien met zoveel mogelijk mensen delen. Marketeers proberen uit hun longen te schreeuwen. Soms bereikt een goed doordacht gefluister echter meer oren. ‘

Dit boek zal nuttig zijn voor diegenen die niet alleen geïnteresseerd zijn in marketing, maar ook in management. Bedrijfsadviseur Jim Collins heeft bedrijven met goede economische prestaties zien groeien en zes jaar lang uitstekend zijn geworden. De auteur is tot de conclusie gekomen dat alle grote bedrijven overeenkomsten hebben: gedisciplineerde mensen, gedisciplineerd denken, gedisciplineerde actie en het vliegwieleffect.

Citaat

‘Stel je een ei voor. Niemand let op hem totdat op een dag het kuiken uitkomt. Alle kranten en tijdschriften houden vast aan dit evenement: “Revolutionaire transformatie van het ei!” Alsof het ei van de ene op de andere dag een verbazingwekkende metamorfose heeft ondergaan, waardoor het zichzelf radicaal verandert in een kip. “

Dit boek gaat over hoe u uw merk online kunt promoten. De auteurs leren hoe ze gratis kanalen effectief kunnen gebruiken, zoeken naar de doelgroep, een marketingstrategie opstellen en werken met sociale netwerken.

Citaat

“Marketing- en PR-tools zijn veranderd. Offline bereikten degenen die de vaardigheden van invasie en dwang hadden hun doel. Online succes hangt af van het vermogen om te denken als een journalist en een intellectuele leider. ”

Conclusie

Het lezen van boeken en studieboeken over marketing is een goede manier om meer te weten te komen over de ervaringen van grote bedrijven, je horizon te verbreden en inspiratie op te doen, maar ze zullen hands-on training en live communicatie niet vervangen.

instagram marketing

https://marketingbook.shop/

Webdesign

Advertentieindex

Webdesign

Hebt u per ongeluk aan land gehaast of er naar rechts naar toe gevaren? Wanneer bezoekers echter uw website bezoeken, kunnen ze niet alleen onmiddellijk een bevredigende ervaring opdoen, maar ook een onmiddellijke ommekeer bereiken. Webdesign speelt ook een cruciale rol. Daarom past de ontwikkeling van webapplicaties meestal perfect in “Wow! En” hoe kan ik u helpen? -Beschik de juiste vaardigheden, strategieën en methoden en houd rekening met de laatste trends. Kijk gerust eens rond in onze webdesign keuken.

Webdesign dat laat zien hoe online ongelijkheid blijft bestaan, gaat vooraf aan het uitgebreide en gestructureerde proces. Onze websiteontwerpers en interactie-experts zullen duidelijke spraak vermijden en ervoor zorgen dat uw website de beste zichtbaarheid en vindbaarheid op het web heeft. Wat betalen ze hiervoor? Effectieve resultaatgerichte online strategie, oksels webdesign, sterke kennis en verstandige ontwikkeling. Waar gaat die strijd heen? Een fulltime website die aansluit bij uw merkidentiteit en waarden qua vorm, inhoud en beleving.

Van het idee tot het draadmodel tot het ontwerp aan het begin van elk project, we hebben veel denkbare informatie verzameld. Om de structuur correct te maken, is een sterke informatiearchitectuur nodig. Door alle input zijn wij van mening dat een aantrekkelijk concept ook online effectief kan werken. We maken ruwe beschrijvingen en schematische interactieve ontwerpen. Deze beschrijvingen worden gegeven in de vorm van draadframes. We vertalen de beste ervaring, interactie en gebruikerservaring naar krachtige ontwerpen voor desktops, mobiele telefoons en tablets. Knoppen, lettertypen, kleuren, reactievermogen … Elke pixel trekt onze aandacht.

Onze website is mooi en perfect en kan multitasking uitvoeren. Ze moet bezoekers en zoekmachines scoren, informatie snel en duidelijk overbrengen, zich op verschillende schermen en apparaten thuis voelen en altijd en overal het beste presteren. Het belangrijkste is dat we onze klusjesman begeren die er goed uitziet en dienst doet als een waardevolle visuele merkambassadeur.

Technisch gezien zijn gangpaden van vitaal belang voor bezoekers en zoekmachines. Daarom moet onze website technisch perfect zijn, maar de licenties moeten ook vorderen. Door middel van doordachte levering zorgen we ervoor dat de genodigde zijn vragen sneller kan beantwoorden.

Bruikbaarheid: Bruikbaarheid is in de eerste plaats online projecten, we hebben de hoogste score in bruikbaarheid nodig, zoals onze grensoverschrijdende dokterswebsite. Daarom staat de gebruiker centraal in ons ontwerp. Zorgvuldig geselecteerde tags, intuïtieve navigatiestructuur, gebruikersgericht intelligent ontwerp … Al deze elementen zorgen voor een unieke gebruikerservaring voor bezoekers.

Trouwens, een intuïtieve website presteert het beste in termen van bruikbaarheid, wat helpt om doelen te bereiken en betere conversies te bereiken. Om de ideale rijrichting te bevorderen, kunt u ook de duwfunctie gebruiken om haalbaarheid in de keuzevrijheid te bieden.



Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com
BE: +32 499 41 46 24 
Belgie: Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen

https://webdevelopmentapp.com/nl/

Haal meer uit je bedrijf met social media

Internet marketing

Advertentieindex

Ieder bedrijf heeft tegenwoordig een website. Je wilt namelijk een potentiële klant snel en gemakkelijk laten zien wie je bent en wat je doet als bedrijf. Social media kan je hier flink bij helpen. Je vergroot namelijk je bereik op internet door social media te gebruiken. Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram, Pinterest, en vele andere kanalen kunnen je vindbaarheid dus vergroten. Social media kun je ook zien als SEO, dus als zoekmachine optimalisatie. Naast Google hebben de social kanalen ook zoekfuncties ingebouwd waar mensen gretig gebruik van maken. Kom je hier niet naar voren maar je concurrenten wel, dan gaan de potentiële klanten bij hun dus shoppen of een dienst afnemen en niet bij jou.

 

Haal meer uit Facebook

Facebook is gratis en eenvoudig inzetbaar. Binnen 10 minuten heb je een zakelijk profiel (pagina) aangemaakt een aangekleed, en een update of aanbieding heb je in een minuut gepost. Vaak een stuk sneller dan op je eigen site. Je bent meteen vindbaar en kunt de kans op nieuwe klanten dus vergroten. Hoe meer likes je op je pagina hebt, hoe meer mensen je bereikt met je berichten. We bedoelen hiermee niet de likes op je berichten maar de likes op je pagina zelf. Het aantal pagina vind-ik-leuks speelt ook een belangrijke rol in het aantrekken van nieuwe klanten en website bezoekers. Wanneer je nog maar een klein aantal pagina-likes hebt dan kom je niet zo ervaren over en lijk je meer een starter, en dan blijven klanten weg. Likes kopen is dus een goed idee. Hier kun je eenvoudig facebook likes kopen voor je fanpage/zakelijke pagina/community.

 

Meer uit Instagram halen

Instagram kun je zien als een online fotoboek. Niet alle bedrijven denken er iets mee te kunnen, maar met een creatieve blik is het vaak voor veel bedrijven wel toepasbaar. Natuurlijk kan een webshop die haar verkopen realiseert aan de hand van productafbeeldingen, Instagram uitstekend gebruiken. Wanneer je een link naar de shop plaatst in de bio, en een leuke beschrijving maakt bij iedere post, dan krijg je daadwerkelijk meer bezoekers binnen in je shop. Voor mensen/bedrijven die geen producten verkopen maar diensten zoals een boekhouder, is dit vaak een stuk lastiger. Je zou in dat geval het leven van een boekhouder kunnen fotograferen om tegelijk inzicht te geven wat er allemaal bij komt kijken. Ook tips kunnen leerzaam en waardevol zijn, en die kun je zelfs in de vorm van quotes aanbieden. 

Ook bij Instagram geldt dat je profiel er aantrekkelijk uit moet zien, net als bij Facebook. Je dient voldoende berichten te hebben (minimaal 12), om een goede indruk achter te laten, en mensen wat te lezen te geven. Daarnaast is het aantal Instagram volgers dat je hebt belangrijk. Ben je succesvol, dan heb je een boel volgers. Een boel volgers geeft men het gevoel dat jouw tips/posts er zeker toe doen anders zouden zij je niet gaan volgen. Wanneer je lastig aan followers komt, dan kun je ook besluiten om Instagram volgers te kopen. Zo kun je in een handomdraai ook een succesvol profiel op Instagram erbij hebben om je bedrijfspositie en vindbaarheid te versterken.

 

Meer klanten binnenhalen via Youtube

Youtube draait om creativiteit. Mensen kijken tegenwoordig veel liever 30 seconde naar een informatief filmpje dan dat ze 30 seconde lang tekst gaan lezen. Mensen zijn lui en kiezen graag voor de makkelijkste weg. Zeg nu zelf… een filmpje kijken kost je ook veel minder energie, dus waarom zou je je inspannen als het niet hoeft?

Het aantal zoekopdrachten via Youtube neemt dagelijks toe. Steeds meer mensen gebruiken en platform om informatie in te winnen. Sta jij hier ook tussen met enkele video’s, dan bereik je meer mensen, en maak je gratis reclame voor je bedrijf, product, of dienst. Bij iedere Youtube video kun je een link vermelden zodat je extra bezoekers naar je website of webshop kunt leiden. Meer klanten dus!

Een goede corporate video is onmisbaar zodat mensen snel een goede indruk kunnen krijgen wat jouw bedrijf doet, en wat de voordelen zijn. Ieder bedrijf heeft sterke punten, en die kun je hier mooi benadrukken. Ook productfilmpjes, of een foto slide (diavoorstelling) kun je prima op Youtube plaatsen. Wat belangrijk is om ook met je filmpjes gevonden te worden, is door gebruik te maken van zoekwoorden. Deze keywords (sleutelwoorden) maken je beter vindbaar wanneer deze matchen met de zoekopdracht. Daarnaast spelen het aantal weergaven en likes op een Youtube video ook een rol. De populairste video’s worden altijd gerangschikt in de volgorde van veel views/likes/reacties naar weinig. Dit kun je ook zelf eenvoudig beïnvloeden door Youtube weergaven te kopen of likes te kopen voor je video. Zo kom je ook snel tussen de resultaten in te staan, en krijg jij ook meer website bezoekers, en dus meer inkomsten. Wil je Youtube likes kopen dan kun je eens een kijkje nemen bij likeskopen24.eu. Dit is namelijk een van de beste aanbieders op dit gebied.

Waar kun je volgers en likes kopen

Wanneer je op Google zoekt naar volgers kopen of likes kopen, dan kom je snel verschillende aanbieders tegen die je hiermee kunnen helpen. https://www.likes-kopen.nl/ is een van de weinige shops waar je bijzonder veel producten kunt kopen, en die telefonisch ook daadwerkelijk bereikbaar zijn. Bovendien hebben ze een leuk spaarsysteem waarbij je met iedere aankoop weer voor extra korting spaart. Het is zeker de moeite waard om hier eens te kijken want er is waarschijnlijk meer mogelijk dan je denkt. Heb je likes, volgers, weergaven, abonnees, of iets anders nodig? Dan weet je nu wat je te doen staat.