Boekhouden doe je geautomatiseerd

Bedrijven

Boekhouden is een aangelegenheid die zich bij iedere onderneming aandient. Omdat niet iedereen er evenveel tijd in kan steken om de boekhouding te doen is het zeker zinvol deze te automatiseren.

Verschillende onderdelen

Er zijn tal van programma’s waarmee je de boekhouding kunt automatiseren en eentje daarvan is Yoursminc. Met dit systeem krijg je niet alleen de beschikking over een boekhoudprogramma maar ook over een CRM systeem en een facturatieprogramma.

Bekijk wat je er allemaal mee kunt doen

Met het boekhoudprogramma kun je tal van boekhoudkundige handelingen snel verrichten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van dagboeken en grootboekrekeningen, het bijhouden van de inkomsten en uitgaven binnen je bedrijf enzovoort. Als je precies wilt weten wat je er allemaal mee kunt kijk je het beste even op de website van Yoursminc of vraag je om meer informatie.

Op verschillende apparaten installeren en gebruiken

Yoursminc is geschikt voor gebruik op verschillende apparaten zoals een computer of laptop maar het kan ook op een smartphone of tablet geïnstalleerd worden zodat je er mee kunt werken wanneer jij dat wilt. De gegevens die je opslaat in het boekhoudprogramma kunnen daarna snel en veilig verzonden worden voor de belasting via Intervat.

Voor welke bedrijven is het geschikt?

Het systeem is geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Ben je een zelfstandig ondernemer zonder personeel? Dan is de keuze voor Yoursminc ook een goede. Als je de boekhouding liever uitbesteed aan iemand anders is dit systeem ook geschikt.

Kantoormeubilair voor een moderne kantoorinrichting

Heeft u onlangs een pand gekocht voor uw onderneming of wilt u de huidige inrichting voorzien van een upgrade? Koop dan kantoormeubilair bij Brokx Projectinrichting. Dan weet u zeker dat u jarenlang van uw meubels geniet. U wilt toch ook een fijne werkomgeving voor uw medewerkers creëren? Hiervoor is goed kantoormeubilair nodig. Naast dat het meubilair van hoge kwaliteit is, ziet het er ook nog eens mooi uit. Bekijk de meubels voor een moderne kantoorinrichting en creëer uw eigen werkomgeving. Naast meubilair vindt u ook een groot assortiment aan raam- en vloerbekleding. Oftewel alles voor uw kantoor. Vraag vandaag nog een offerte op maat op.

Alles voor een moderne kantoorinrichting

Bureaustoelen, vergadertafels, gordijnen en entreematten, u vindt het allemaal in het uitgebreide assortiment van de specialist. Werkelijk alles voor werken, ontmoeten en vergaderen. Heeft u een specifiek beeld in gedachten en moet het alleen nog gerealiseerd worden of laat u zich graag adviseren? De specialisten van Brokx Projectinrichting maken graag een ontwerp van uw moderne kantoorinrichting. Vertel wat uw wensen zijn en zij zetten het om naar een prachtig interieurontwerp zoals u het voor ogen heeft. Brokx Projectinrichting levert een totaalpakket voor de inrichting van zorginstellingen, scholen, overheidsgebouwen en kantoren. Loop gerust eens binnen en ontdek wat het kantoormeubilair met uw kantoor kan doen.

Kantoormeubilair kopen? Kom langs in de showroom

Brokx Projectinrichting vindt u in Oosterhout. Aan de A59 is de showroom van maar liefst 2000 m² gevestigd. Laat u inspireren door de grote collectie aan kantoormeubilair voor een moderne kantoorinrichting. Ontvangt u graag persoonlijk advies door een van de adviseurs? Plan dan van tevoren online een afspraak in. Zo weet u zeker dat er tijd voor u vrij is gemaakt en u deskundig advies ontvangt. Gewoon benieuwd naar het kantoormeubilair? Loop dan gerust binnen. De showroom is van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur geopend.

Geef extra stijl aan uw bedrijfscommunicatie met gekleurde etiketten

Vindt u het belangrijk om met uw bedrijf op te vallen? Er zijn verschillende manieren om dit te doen. Eén manier, is opvallen met uw bedrijfscommunicatie. Bijvoorbeeld door gekleurde etiketten te bestellen waarmee u uw enveloppen kunt markeren. Bij de specialist Special Paper kunt u terecht voor gekleurde etiketten in alle kleuren van de regenboog. Nog meer zelfs, want de kleuren zijn verkrijgbaar in verschillende tinten. Deze specialist geeft keuze uit A4 etiketten in de volgende kleuren:

  • Rood
  • Fluor rood
  • Geel
  • Fluor geel
  • Blauw
  • Groen
  • Fluor groen
  • Fluor oranje

Zoals u ziet zijn de etiketten van de specialist verkrijgbaar in elke gewenste kleur. En staat de kleur die u wilt er niet tussen? Of wilt u dat de kleur perfect past bij uw huisstijl? Lees dan snel verder want ook dan helpt de specialist u graag.

Kies zelf de kleur van uw A4 etiketten

Ziet u in bovenstaande lijst de gewenste kleur staan waarin u uw gekleurde A4 etiketten wilt bestellen? Dat is handig, want dan kunt u gelijk uw bestelling plaatsen bij de webshop van Special Paper. Staat de kleur die u wilt er niet tussen? Ook dat is geen probleem. Naast de standaardkleuren, zijn de etiketten van de specialist ook te bestellen in elke PMS-kleur die er is. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een kleur die mooi past bij uw huisstijl zodat u in al uw communicatie één rode lijn trekt.

Welke soort papier kiest u voor uw A4 etiketten?

Wist u dat u naast de kleur van uw A4 etiketten ook het soort papier kunt kiezen? Zo heeft u de keuze of u wilt gaan voor mat of glansrijk papier. Ook heeft u keuze uit verpakkingen in verschillende groottes. Veel etiketten nodig? Bestel uw etiketten per 1000. Gaat het om een kleiner bedrijf en heeft u daarom wat minder gekleurde etiketten nodig? Ook dat is geen probleem, want de etiketten zijn ook verkrijgbaar in 100 vel per verpakking. Zoals u ziet kunnen de specialisten van Special Paper voldoen aan al uw wensen.

Les différents types de pompes

Il existe à l’heure actuelle un grand nombre de pompes, dont on remarque l’accroissement des différents types sur ce marché. Vous pouvez faire une liste des différents types de pompe, en commençant par séparer ceux-ci. La distinction commence par différencier la pompe dynamique de la pompe volumétrique ou pompe à déplacement positif.  En ce qui concerne la pompe dynamique, il faut distinguer la pompe centrifuge de la pompe à effet spécial. Quant à la pompe à déplacement positif, il y a une différence entre la pompe à piston et pompe rotative. Nous expliquons ci-dessous le fonctionnement de la pompe dynamique et de la pompe à déplacement positif.  

Le pompe surpresseur sont les suivantes : la pompe centrifuge, la pompe centrifuge verticale, la pompe centrifuge horizontale, la pompe immergée et le système de bouche d’incendie. Les pompes à déplacement positif comprennent la pompe à piston, la pompe à galets ou pompe à lobes, la pompe péristaltique, la pompe à engrenages et la pompe à diaphragme. Vous vous rendez compte de la diversité des différents types de pompes. Nous expliquerons le fonctionnement de deux pompes dynamiques et d’une pompe à déplacement positif.

Le système de pompe à eau du réseau d’extinction d’incendie est un système de pompe dynamique. Ces pompes sont conçues pour refouler de l’eau sous haute pression, pour éteindre des incendies. Le système de pompe peut être utilisé comme système de transfert d’eau et comme système d’arrosage. La pompe immergée est également une pompe dynamique. Un autre nom pour cette pompe est “pompe à eau de pluie” ou pompe de forage  Cette pompe est couramment utilisée dans les bâtiments industriels mais aussi commerciaux et dans les applications de réutilisation.

Une pompe à engrenages n’est pas une pompe dynamique, mais bien une pompe à déplacement positif. La pompe aspire en permanence une quantité constante d’eau ou d’autre liquide à chaque rotation. Les pompes à engrenages sont capables d’aspirer de l’eau ou d’autres liquides vraiment à très haute pression. N’attendez pas pour acheter vos accessoires de pompe à eau ou votre pompe surpresseur : achetez maintenant !   

http://www.pompeaeau.fr

Online boekhouden is een stuk goedkoper en makkelijker

Bedrijven

Steeds mee ondernemers stappen over op online boekhouden. Het is een stuk goedkoper dan het inhuren van professional en je bespaart er een hoop tijd mee omdat je al je facturen en declaraties in een duidelijk overzicht plaatst. Is je aangifte compleet dan dien je deze vanuit het programma van Yoursminc eenvoudig door naar Intervat. Stroomlijn je administratie en informeer naar de mogelijkheden van het platform.

De mogelijkheden van online boekhouden met Yoursminc

Het online boekhoudprogramma van Yoursminc biedt je de mogelijkheid om je volledige administratie te digitaliseren en te bundelen in een programma. Gebruik het platform voor je:

  • Facturen
  • Uitgaven
  • BTW aangifte
  • Offertes
  • Projecten & uren
  • Bankafschriften
  • Producten en abonnementen
  • Koppeling met je webshop

Door al deze gegevens in een programma te verwerken heb je altijd een duidelijk en compleet beeld van de financiële situatie binnen je onderneming. Om je bovendien via internet inlogt en dus geen los programma op je computer, tablet of telefoon hoeft te zetten, log je in waar je maar wilt om je boekhouding bij te werken of in te zien.

De support afdeling staat voor je klaar

Om ervoor te zorgen dat je goed voorbereid met het nieuwe boekhoudprogramma aan de slag gaat, heeft Yoursminc een speciale support afdeling. Kom je ergens niet uit of twijfel je of het goed hebt gedaan, neem dan vooral contact op. Je wordt direct te woord gestaan en geholpen met praktische tips en waardevol advies.

Huur een bedrijfspand in Zevenaar

Bedrijven

Bent u als ondernemer op zoek naar een bedrijfspand in Zevenaar? Alleen of misschien al wel met een team. Bij het bedrijfspand in Zevenaar van OC de Pelikaan vindt u alles wat u als ondernemer zoekt in een kantoorruimte: een professionele sfeer, een goede ligging en alle faciliteiten die u zich maar kunt wensen. Wie wilt dat niet? U maakt eenvoudig een afspraak voor een uitgebreide rondleiding door contact op te nemen met OC de Pelikaan. Aan de hand van de rondleiding worden alle mogelijkheden met u besproken. Voor u het weet begint u pas echt met ondernemen in uw nieuwe kantoor.

Dit bedrijfspand in Zevenaar is de perfecte locatie voor starters

Wilt u laagdrempelig een bedrijfspand huren? Of weet u überhaupt nog niet of het huren van een professionele kantoorruimte iets voor u is? Dan is het huren van een ‘half kantoor’ ideaal voor u! Maak een afspraak met OC de Pelikaan om het bedrijfspand in Zevenaar te bekijken. Hier deelt u de ruimte met een andere ondernemer en betaalt hiervoor €250,- all-in per maand. Bureau, kast, stoel, internet en wekelijkse schoonmaak zijn erbij inbegrepen. Een goedkope en functionele oplossing! Heeft u na verloop van tijd de behoefte aan een kantoorpand voor uzelf? Dan wordt dit eenvoudig en snel geregeld.

Versterk uw netwerk tijdens het runnen van uw onderneming in dit bedrijfspand in Zevenaar

Als ondernemer is een groot netwerk onmisbaar. Hiermee kunt u sparren en nieuwe zakelijke relaties op doen. Het lijkt soms lastig om dermate sociaal bezig te zijn als ondernemer, als uw onderneming een eenmanszaak betreft. Wanneer spreekt u anderen? OC de Pelikaan bezit een bedrijfspand in Zevenaar waar u voordelig een kantoorruimte huurt. Daarnaast ontmoet u hier andere ondernemers, gewoon op de gang of tijdens een van de ‘Open Coffee-sessies’ waarbij zo’n 30 tot 40 ondernemers elkaar ontmoeten. Doet u ook snel mee?

Haal een Tennant veegmachine bij de marktleider op het gebied van industriële schoonmaak

Bedrijven

Profiteren van een grondige schoonmaak? Dan is het aanbod van Industrial Cleaning iets voor u. Werkt u in een winkel, magazijn of distributiecentrum? Dan is een schone omgeving essentieel. Om enerzijds efficiënt te blijven werken en aan de andere kant om bijvoorbeeld uw winkelruimte er representatief uit te laten zien. Kies daarom voor een Tennant veegmachine van een specialist als Industrial Cleaning. In de afgelopen jaren zijn zij uitgegroeid tot de marktleider op het gebied van industriële schoonmaak in Nederland. Zo vindt u hier naast een Tennant veegmachine ook schrobmachines en waterzuigers. Elke machine is te huur, maar kunt u ook kopen. Afhankelijk van uw situatie en hoe vaak u de machine gebruikt, kiest u voor de optie die het beste bij u past.

De verschillende varianten van een Tennant veegmachine

Tegenwoordig bestaan er verschillende varianten. Weet u al welke u wilt? Wilt u tijd besparen en uw vloer nog grondiger schoonmaken? Kies dan voor een Tennant veegmachine van Industrial Cleaning. De veegmachines werken op elektriciteit, waardoor brandstofkosten nihil zijn en zijn verkrijgbaar in verschillende varianten. Heeft u bijvoorbeeld een kleine winkelruimte? Dan voldoet een Tennant 6100. Deze Tennant veegmachine is zeer compact en heeft een kleine draaicirkel. Heeft u juist een hele grote fabriekshal die u wilt vegen met een machine? Dan kiest u voor de Tennant 6550 veegmachine. Deze machine is groot en biedt voldoende capaciteit om snel grote ruimtes te vegen. De specialisten van Industrial Cleaning geven u graag meer advies over de meest geschikte Tennant veegmachine voor uw bedrijf.

Vloeren van magazijnen, distributiecentra en winkelcentra vegen met een Tennant veegmachine

Vloeren van magazijnen, distributiecentra en winkelcentra moeten uiteraard zo schoon mogelijk zijn. Maar hoe doet u dit? Een Tennant veegmachine is ontzettend veelzijdig, waardoor deze ideaal is voor het vegen van grote oppervlakten. Zo is deze machine uitermate geschikt voor gebruik in distributiefaciliteiten en in fabriekshallen, maar ook in kleinere omgevingen, zoals winkelcentra en magazijnen. Een Tennant veegmachine zorgt er altijd voor dat uw vloer er weer netjes bijligt en klaar wordt gemaakt voor het volgend gebruik. Zeker in een winkelcentrum wilt u dat de vloer er altijd schoon en mooi uitziet. Benieuwd naar de mogelijkheden met een Tennant veegmachine? Neem dan contact op met een specialist als Industrial Cleaning. Zij zijn in de afgelopen jaren uitgegroeid tot marktleider op het gebied van industriële schoonmaak.

Zet personeelsontwikkeling ontwikkeling in de kijker in uw bedrijf

Denkt u vaak na over de ontwikkeling van uw personeel? Wilt u dat uw personeel voldoende uitdagingen heeft en voldoende kan doorgroeien? Wilt u, als werkgever, uw werknemers helpen met het ontwikkelen van hun kwaliteiten en ambities? Schakel de hulp van een specialist als Berg Development in. Zij dagen organisaties en mensen uit om zich te blijven ontwikkelen. U vindt in hen een expert op het gebied van complexe veranderingstrajecten in gang zetten. Naast dat zij u helpen met het inrichten van trajecten rondom personeelsontwikkeling, begeleiden zij u ook bij het geven van vorm en inhoud aan talentmanagement. Vergroot uw aantrekkelijkheid als werkgever door professionele personeelsontwikkeling van deze specialist.

Personeelsontwikkeling en leiderschapsontwikkeling zijn allebei van groot belang

Goed leiderschap is belangrijk in elk bedrijf. Heeft u hierover al vaak nagedacht? Wilt u daarom een leiderschapsprogramma? Wanneer u kiest voor het inrichten van een leiderschapsprogramma, tilt u uw persoonlijke ontwikkeling en leiderschapstalenten naar een hoger niveau. Een specialist op dit gebied, Berg Development, kan u hier uitstekend bij helpen. Zij zijn dagelijks bezig met het uitdagen van werknemers en werkgevers om zich te blijven ontwikkelen. Ze hebben ruime ervaring op het gebied van het ontwikkelen van talent- en leiderschapsprogramma’s, ook op het gebied van personeelsontwikkeling. Waar wacht u nog op? Kies voor ontwikkeling en schakel de hulp van de specialist in.

Veranderingsprocessen zoals personeelsontwikkeling stimuleren met hulp van een specialist

Wilt u de talenten en kwaliteiten van uw personeel bevorderen? Of wilt u meer investeren in goed leiderschap? Welk veranderingsproces u ook wilt invoeren, u kunt uiteraard altijd wel hulp van de specialist gebruiken. Schakel daarom de experts van Berg Development in. Zij zijn gespecialiseerd in talent en ontwikkeling en maken voor u complexe veranderingstrajecten overzichtelijk. Berg Development helpt u bij het ontwikkelen, uitzetten en implementeren van strategieën wanneer u uw bedrijfsprocessen wilt verbeteren op het gebied van effectiviteit en efficiëntie. Veranderingsdoelstellingen worden omgezet naar concreet gedrag, beleid en structuur. Want effectiever en efficiënter werken, wil uiteraard iedere werkgever.

Steeds minder kerstboom door de kunstkerstboom

Steeds minder kerstboom door de kunstkerstboom

 

Nederlanders gaan steeds minder op pad om een echte kerstboom te kopen en online is ook te zien dat ze minder een kerstboom bestellen, zo blijkt uit onderzoek. Vroeger had iedereen nog een echte kerstboom in de woonkamer staan die versierd werd en waar het rook naar dennennaalden. Dit is inmiddels wel veranderd, er zijn nu veel meer kunstkerstbomen in de huiskamers te vinden.

Het feit dat er minder echte kerstbomen dan kunstkerstbomen gekocht worden komt door dat veel mensen al een kunstkerstboom in hun bezit hebben, die ze als eens gekocht hebben. Steeds meer mensen gaan tegenwoordig een kunstkerstboom kopen, omdat het makkelijker is volgens velen en het is een keer investeren en er daarna geen omkijken meer naar hebben. Toch moet er zeker niet overdreven worden in de daling van het aantal echte kerstbomen, omdat er maar een lichte daling te zien is. Daarnaast is de stijging van het aantal kunstkerstbomen hoger dan de daling van het aantal echte kerstbomen. Hierdoor wordt er uiteindelijk onderaan de streep meer geld uitgegeven aan kerstbomen dan het jaar hier voor. Een goede zaak zo vind de voorzitter van de VNK, Gerard Knol.

De totale uitgaven met de kerstperiode voor Nederlands is het afgelopen jaar per persoon ook gestegen. Dit is een trend die de afgelopen jaren niet altijd te zien was, maar door de aanhoudende en groeiende economie geven we met ze alle weer meer geld uit, zeker met de kerstperiode. ‘’Dit is een geweldig signaal’’, zo zegt ING-econoom Senne Janssen over deze ontwikkeling. We staan er als Nederlanders toch beter voor dan dat we allemaal dachten en ingeschat hadden. De consumenten verdienen meer en hun koopkracht is in het afgelopen jaar dan ook gestegen, met als gevolg dat de mensen meer geld gaan uitgeven.

https://www.xmasdeco.nl/

Koffie als brandstof op de werkvloer

Bedrijven

Koffie als brandstof op de werkvloer

Waar werkgevers tegenwoordig niet meer onderuit komen is; koffie kopen voor zijn of haar werknemers, het hoort bij de structuur van een bedrijf, sterker nog het wordt meer geconsumeerd dan welk andere drank dan ook op de werkvloer. De werknemers hebben het nodig om de hele dag door te komen en daarin scherp en alert te blijven om te kunnen presteren. Bij een werkweek van veertig uur komt een hele boel kijken en dat kost energie, koffie is daar de oplossing voor. Ook voor de vroege ochtenden is koffie de oplossing om wakker te worden en klaar te zijn voor de dag. En daarnaast is het ook even een lekkere kort pauze om een bakje koffie te gaan halen en drinken. Bedrijven moeten het maar zien als een investering voor het werk wat het ze uiteindelijk gaat opleveren, want ook het tevreden houden van de werknemers is een belangrijke taak voor werkgevers.

Wat vooral opvalt is dat er tegenwoordig steeds meer gebruik gemaakt wordt van koffiecups, deze koffiecups zijn bijna niet meer weg te denken in de structuur van bedrijven. Het ene bedrijf geeft een fortuin uit aan deze koffiecups, terwijl een ander bedrijf juist weer op zoek is naar goedkope koffiecups. Dit ligt natuurlijk aan het feit dat een groot bedrijf zoals bijvoorbeeld Apple veel meer te besteden heeft dan een kleine startup van vier personen. Er wordt in ieder geval bij ieder bedrijf ‘’geïnvesteerd’’ in koffie en beschikbaar gesteld voor alle werknemers.

Wat wel duidelijk is, is het feit dat mensen tegenwoordig bijna verslaafd zijn aan koffie en eigenlijk niet meer kunnen functioneren zonder koffie geconsumeerd te hebben. Het hoort bij de levensstijl van de tijd waar in we nu leven. Want zeg nou zelf wie drinkt en nou geen koffie op de werkvloer?

http://www.koffiecupster.nl